Bakker Bart

Social Media Management | Content beheer

About the brand ​

Bakker Bart is een vertrouwd en geliefd merk dat al jaren midden in het straatbeeld te vinden is. Met versgebakken broodjes, ambachtelijke lekkernijen en goede koffie brengt Bakker Bart dagelijks mensen samen  van een snelle lunch tot een gezellig koffiemoment.

 

Bakker Bart wilde zijn merkverhaal versterken op social media en laten zien waar het écht om draait: genieten van vers, lokaal en met aandacht gemaakt eten. De focus lag op het vergroten van zichtbaarheid en beleving, zodat klanten niet alleen voor het broodje komen, maar ook voor het gevoel van even echt pauze nemen.

Bakker Bart

De aanpak

Samen met Bakker Bart en NXTGEM Digital werkten we aan een sterke, consistente aanwezigheid op social media voor Bakker Bart NL.

Elke maand dachten we mee over de conceptontwikkeling van de Reels. Strategisch bepaalden we welke invalshoeken en thema’s aansloten bij de doelen van het merk. Zo bleven we actueel, konden we inspelen op trends en zorgden we voor creatie van content die werkt én raakt.

Naast het creatieve proces verzorgden we ook het contentbeheer van zowel de Reels als de reguliere posts. Denk aan de planning, plaatsing en optimalisatie van content op Instagram, Facebook en TikTok.

The services

the content

That create an online presence for Bakker Bart

The Socials

23.3K

views

217K

views

35K

views

The Results

Door te sturen op heldere strategie en creatieve richting, behaalden we mooie resultaten:

  • Reels die zorgen voor bereik én herkenbaarheid
  • Posts die engagement stimuleren
  • Content die bijdraagt aan kanaalgroei en merkversterking

Dankzij de fijne samenwerking met Bakker Bart en NXTGEM Digital mochten we bijdragen aan content die niet alleen zichtbaar is, maar ook echt aanwezig is.

Creating content that tells your story