Bakker Bart
Social Media Management | Content beheer
About the brand
Bakker Bart is een vertrouwd en geliefd merk dat al jaren midden in het straatbeeld te vinden is. Met versgebakken broodjes, ambachtelijke lekkernijen en goede koffie brengt Bakker Bart dagelijks mensen samen van een snelle lunch tot een gezellig koffiemoment.
Bakker Bart wilde zijn merkverhaal versterken op social media en laten zien waar het écht om draait: genieten van vers, lokaal en met aandacht gemaakt eten. De focus lag op het vergroten van zichtbaarheid en beleving, zodat klanten niet alleen voor het broodje komen, maar ook voor het gevoel van even echt pauze nemen.
De aanpak
Samen met Bakker Bart en NXTGEM Digital werkten we aan een sterke, consistente aanwezigheid op social media voor Bakker Bart NL.
Elke maand dachten we mee over de conceptontwikkeling van de Reels. Strategisch bepaalden we welke invalshoeken en thema’s aansloten bij de doelen van het merk. Zo bleven we actueel, konden we inspelen op trends en zorgden we voor creatie van content die werkt én raakt.
Naast het creatieve proces verzorgden we ook het contentbeheer van zowel de Reels als de reguliere posts. Denk aan de planning, plaatsing en optimalisatie van content op Instagram, Facebook en TikTok.
The services
- Social media beheer
- Project management
- Formats bedenken, shotlist opstellen
- Social strategie en content idea's
the content
That create an online presence for Bakker Bart
The Results
Door te sturen op heldere strategie en creatieve richting, behaalden we mooie resultaten:
- Reels die zorgen voor bereik én herkenbaarheid
- Posts die engagement stimuleren
- Content die bijdraagt aan kanaalgroei en merkversterking
Dankzij de fijne samenwerking met Bakker Bart en NXTGEM Digital mochten we bijdragen aan content die niet alleen zichtbaar is, maar ook echt aanwezig is.
